Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Denise - 18 februari 2010 22:59

Acy var jätteduktig på banan igår. Jag hoppade även Captain och Woody på eftermiddagen. Med Captain gick det bra och Woody gick riktigt bra.

Idag har jag ridit åtta hästar. Vid sex åkte vi med Wollie till Neumunster, där det är stora tävlingar med start idag. De är internationella med både hoppning och dressyr på schemat. Vi fick så bråttom för att hinna med så jag fick tyvärr inte med kameran men jag hoppas på att komma dit någon mer dag och då lägger jag såklart upp bilder. Detta blir som mitt Scandinavium i år. Så långt tillbaka i mitt liv jag kan minnas har jag besökt Göteborg horse show varje år, oftast nästan alla dagar. Det är ju nästa helg men jag har tävling själv då så jag kunde inte ta ledigt och resa hem.


I Neumunster fanns en stor mässa med prylar högt och lågt. Inte som Eurohorse, men klart godkänd.

Vi såg på Team cupen, som är en lagtävling för juniorer och young riders. Det gick inte något vidare för vårt lag. Det var bara Atze som var nolla. Efter Team cupen skulle Wollie hoppa Ganjana, men den klassen började inte förrän efter tio på kvällen, så vi bestämde oss att åka med Camilla och barnen hem. Vi ska ju upp och jobba imorgon och hemresan tar minst en timme. Vi skulle inte varit hemma förrän mitt i natten...

Nu är det iallafall sovdags


Kramar


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards