Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Denise - 17 februari 2010 12:58

Ja det känns nästan som om det är lite vår i luften. Även idag har vi skinande sol och tö nu mitt på dagen. På mogonen är det numera ljust när vi börjar jobba. Bara att inte behöva tända ljuset i manegen på morgonen gör mig glad!


Acy går väldigt bra just nu. Jag hopptränade med honom i lördags, vilket verkligen gick bra, och han har varit väldigt mjuk och fin både måndag och tisdag. Idag är det hoppträning igen klockan fem. Denna veckan banan lite svårare, men jag hoppas det går bra.


På förmiddagen har jag hoppat banan med Caine, Cony, Conzaro och Cosmea. De hoppade hela banan men ganska lågt. Cony och Caine hoppade lite större, men fortfarande inga stora hinder. Caine kändes i form igen och hoppade väldigt runt och fint. Cony skötte sig bra, liksom Cosmea. Conzaro var jättefin idag. Jag tyckte han var duktig på den svåra banan. Han var både lydig och hoppade mjukt och fint. Han känns verkligen redo för tävling.


Kramkram <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards