Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Imorgon!!!!!

Av Denise - 11 mars 2010 20:24

Imorgon kommer min mamma och hälsar på!! Jag är så glad att jag dör snart. Fast ändå känns det overkligt och långt borta. Jag kommer nog inte fatta förrän hon verkligen är här.


Det blev ingen tävling igår, det känns jättetråkigt. I helgen går Captain lördag och söndag och kanske Woody på lördag.


Idag har jag hoppat med nästan alla hästarna. Caine och Conzaro var de som kändes bäst. Troligtvis kommer både Conzaro och Cosmea göra tävlingsdebut nästa på onsdag nästa vecka i Elmshorn. Jag är väldigt förväntasfull inför det. Särskilt Conzaro, som är en av mina absoluta favoriter. Det blir väldigt spännande, om vi nu kommer iväg.


Jag har varit och handlat på Famila ikväll, och jag har inhandlat en flaska färdigblandad Pina Colada, som jag nu planerar att ta ett glas av, tillsammans med en berlinermunk, för att peppa upp humöret =)


tudeluu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 17 maj 2010 21:45

Nej nej, det är bara folket i detta landet som vägrar alla andra språk än deras eget! 98 % av alla filmer är ju för fasiken dubbade! Inte för att jag inte redan visste det men jag kom på att jag aldrig skrivit om det... Seriöst, vem vill se Johnny ...

Av Denise - 7 maj 2010 19:14

Kanske ska börja med att säga att allt är bra här nere. Så, nu var det sagt. Nu till ämnet för mitt inlägg; Conzaro. Det var så att vi var på en tävling i Westensee för någon vecka sedan eller två. Conzaro gick väldigt bra där och fick höga poäng, ...

Av Denise - 27 april 2010 19:55

Idag gick Citylife, Cosmea och Conzaro 110 cm. Det var en stilhoppning eller vad man säger. Hästarna fick poäng iallafall. Alla tre skötte sig bra och nollade utan problem. Conzaro var duktigast (som vanligt) och kom tvåa   Cosmea kändes även hon väl...

Av Denise - 26 april 2010 21:25

Förra veckan gick ganska bra. Conzaro kom trea i sin klass och Cosmea var nolla. Cony gick jättebra, nolla i 120 cm och ett pet i en låång 130 cm bana. Caine var den som gick sämst. Han hade ett ner i 120 cm och två i 130 cm. På söndagen var det dags...

Av Denise - 20 april 2010 18:29

Igår var det bara vanligt markarbete med alla hästarna och idag har jag varit ledig på förmiddagen, vilket gör att jag sammanlagt varit ledig en hel dag (två förmiddagar) på över två veckor. Lyx!! haha eller inte. Imorgon kör iallafall tävlingen i ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards