Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Denise - 5 februari 2010 20:08

Om någon har missat denna filmen från Falsterbo så måste ni bara se den!! Alexander Zetterman imiterar kända profiler inom hästvärlden. Han är ju bara såå galet bra! Jag hade ingen aning om denna talang. Riktigt likt och sjukt kul  


http://www.youtube.com/watch?v=cgzV6G-Mv9g

Av Denise - 5 februari 2010 19:14

Ja, så heter den nya stjärnan i stallet, Captain. Han är nio år efter Carry-Cassini-Caretino.

Han har tävlat flera S-klasser förra året och även internationellt. Hehehe. Jag har konstaterat att han playade lite igår. Efter 20 minuters ridning idag var han plötsligt jättemjuk och mycket känsligare för skänkeln. En sådan förändring på så kort tid har jag faktiskt aldrig sett. Han verkar vara en liten filur. Och enligt vad jag hört har han inte blivit ordentligt på ett tag heller. Riktigt söt är han iallafall. Han är här till försäljning, så vi få se hur länge han stannar. Men jag hoppas ju såklart at han stannar en stund. Det är så kul med äldre hästar som kan gå lite större.

Här är några bilder på honom:

  

  

  

Katta har redan kärat ner sig =P


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards