Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Denise - 9 februari 2010 20:11

Idag har jag ridit nio hästar igen. Katta har hjälpt mig att göra iordning några. Igår var hon ledig och jag red åtta hästar, vilket gjorde att jag jobbade till kvart över sju. Jag är lite halvdöd idag. Håller på att laga mat. Ris och mozarellasticks blir det idag. Vi var och handlade förut. Jag köpte en del nya grejor, t ex mozarellasticksen, som jag bara var tvungen att pröva med en gång. Jag har aldrig ätit det tidigare. Nu har jag precis avsmakat den första och det var riktigt riktigt gott!! Har även hittat något som liknar falukorv, vilket jag bara älskar. Det finns ju hundratals olika sorters korv här men jag vill ha falukorv! Hoppas den är någorlunda lik.

Om exakt en vecka är det tävling. Äääntligen. Om allt går som det ska så är det troligen Colette, Woody och Caine som åker. Kanske även Cony.

Kram på er!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards