Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Denise - 15 februari 2010 13:10

Idag har jag hoppat fyra hästar på förmiddagen. Conzaro, Cony och Caine gick väldigt bra. Cosmea hade lite jobbigt idag med sin stora kropp. Hon har blivit mycket smidigare men det är långt kvar. Imorgon är det tävling   

Cony och Caine ska tävla. Det är min första tävling med Cony så jag hoppas verkligen att ni håller tummarna där hemma! Conzaro, som aldrig tävlat än, ska följa med i lastbilen för att träna sig. Jag kommer kanske även att rida honom lite på tävlingsplatsen om det finns möjlighet. Detta steg innebär att det snart är dags för honom att starta sin tävlingskarriär. Det ska bli mycket spännande i vår för både Conzaro, Ella och Cosmea ska göra sina första tävlingar.


Igår var jag och Katta lediga. Vi tog en promenad ner till byn och satte oss på cafeet. Där blev det en latte macchiato, ostfralla och en mycket god bakelse. Det var jättemysigt, och det var väldigt skönt med en promenad. När vi kom hem städade vi och sedan tog jag en dusch innan Hannah och Therese, en svensk tjej som jobbar med Hannah, kom hit. Vi satt och pratade en stund och sedan åkte vi till Mc Donalds.

Skön dag.

Idag har vi väldigt vackert väder med strålande sol och cirka  -3.

Nu är det dags för en liten tupplur innan jag börjar jobba igen klockan två.

Puss och kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards