Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Denise - 4 januari 2010 21:08

Här kommer äntligen lite bilder från min mellandagsshopping. Bättre sent än aldrig sägs det;)


Jag kunde ju självklart inte låta bli att åka till den allra bästa butiken jag vet, Svensk ridsport! Där blev det ett par riktigt snygga ridbyxor från Equalityline. Ingen rea på dem men helt klart ett av de bästa köpen=) Pls att min snälla mamma lade till lite pengar för hon tyckte också att de var så fina=)

  

  

Snygga fickor!




  

  

  

  

Två skjortor från Zara att ha och rida i. Älskar att rida i skjorta på våren!! Snyggt och precis lagom varmt.

  

  

Denna parfymen har jag luktat på varenda gång jag åker färjan, och nu var jag till slut bara tvungen att köpa den. Mycket billigare på färjan!

  

Denna pyamasen fick jag i julklapp av mormor, tycker den är så söt så jag var tvungen att visa den=)

  

Jag kände att jag behövde en ridjacka som var lite halvlång, så att jag inte sitter på den men ändå inga resår i midjan så den åker upp på ryggen när det är kallt. ( har en jättevarm Kingsland som är perfekt,men den använder jag bara på tävling och ibland hemma;P) Kingsland är annars väldigt bra med att de är nån centimeter längre än andra ridjackor. En klok man ( Thomas) sa en gång att man ska ha en lite längre jacka på vintern för att inte få Ischias. Inte vet jag men nu fryser jag inte lika mycket iallafall. Jag köpte denna på Freeport.


  


Jag köpte en del saker till, t ex ett par till ridbyxor, några toppar, underkläder läppglans mm. Men hade jag visat bilder på allt skulle ni behöva några timmar över för att läsa bloggen idag ;)

Kramkram



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards