Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Denise - 1 januari 2010 22:17

Nu har jag och Hannah äntligen anlänt till Tyskland.. Vi är helt slut efter några få timmars sömn i natt och resande från ett till nio. Det var otroligt skönt att när vi kom innanför dörren få ställa ner väskorna för sista gången denna dagen. Energin är inte på topp just nu. Och så saknar jag min familj och mina vänner. Mest saknar jag min mamma... Det var nästan värre att lämna alla denna gången. Det har liksom blivit mer verkligt att jag faktiskt bor i ett annat land nu... Hmm. Förra gången jag åkte var det mer som ett äventyr som kunde ta slut egentligen när som helst.. Men nu ska vi inte börja det nya året med att vara deppiga. Jag har som sagt shoppat en hel del i Sverige och att packa upp allt det ska bli en fröjd. Bilder kommer snart. Jag älskar känslan när man packar upp allt man köpt och inser att "ja, denna köpte jag ju med!!". Jag har en förmåga att glömma hälften av det jag köpt.

Ska ner och hälsa på Acy nu, sen duscha och kanske visa filmerna från tävlingarna för Hannah. Om jag fixar alla sladdar och sånt vill säga;)

En stor god natt-kram till er alla

Och gott nytt år på er!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards