Alla inlägg den 8 december 2009

Av Denise - 8 december 2009 21:19

Jag har nu inhadlat något som jag velat ha i säker 1,5 år.Nämligen det här:

    

Jag har sett det i Sverige, men då bara i guld eller silver. Detta är Holsteins färger, och de har jag aldrig sett detta armbandet i innan. Vi såg det förra veckan på shoppingrundan, men jag ville tänka över det lite. Idag kunde jag inte hålla mig längre, så på lunchen åkte vi och köpte det=)

Igår var jag ledig, städade och så Mean Girls på Youtube. Jag var nere en stund i stallet på eftermiddagen och red Acy. Det var faktiskt lite sol igår så jag passade på att rida honom ute i paddocken. Den var dock väldigt blöt från allt regnande så det gick bara att rida runt på spåret, och jag travade bara. Men Acy var jättenöjd=)

Längtar som en tok till jul och hemresan, även omjag faktiskt trivs mer och mer här. Nu börjar detta kännas riktigt bra! Men ändå så ska det bli så MYSIGT att träffa och umgås med familj och vänner, shoppa på mellandagsrean, äta pizza, MED VITLÖKSSÅS, gå till frissan mm mm mm


Puss och kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards