Alla inlägg den 24 november 2009

Av Denise - 24 november 2009 18:59

Igår var jag ledig, det var kanonskönt efter en lång men rolig helg. Dock kom Katta inrusande vid sextiden och sa att jag var tvungen att skynda mig att komma ner och visa två hästar för en kund. Om det inte hade varit så att jag redan funderat på att gå ner och rida en häst trots att jag var ledig hade jag kanske blivit lite grinig, med tanke på att det var min enda lediga dag. Men att ändå ha haft hela dagen ledigt och gå ner och hoppa direkt upp på hästen och rida och hoppa, det ser jag mer som ett nöje. Jag älskar ju att hoppa!

Idag har varit en lugn dag med bara markarbete, har ridit sex hästar. Det var rätt skönt att bara jobba igenom allihopa såhär efter helgen (plus min lediga dag igår) när vissa tävlat, andra visats för kunder och några bara har stått eller blivit longerade. Då var det perfekt att få jobba alla hästarna på marken och få lite ordning och reda, utan massa hinder ivägenTungan ute 

Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards