Alla inlägg den 19 november 2009

Av Denise - 19 november 2009 21:29

Hej hopp!

Nu är vi äntligen tillbaka. Jag hade med mig Colette och Woody, en annan sexåring. Colette uppförde sig jättefint. På Woody testade vi pelham-bett idag då vi haft lite problem med att få honom att hoppa rätt och lyssna. Det funkade väldigt bra idag, men det är ju i imorgon, när det är tävlingsdags, som vi märker om det verkligen funkar. När vi kom hem var det bara att sätta igång att mocka ur lastbilen, ta hand om hästarna och putsa alla grejor. Vi är sådär lagom döda nu.Det första jag gjorde när jag var klar medhästarna var att duscha. Sedan orkade jag faktiskt laga mat. Haha, ja den blev ju ganska varierad iallafall. Kycklingvingar, paprika, omelett, ostsmörgås och banan.Lite av allt med andra ord. Som ni ser på bilderna så laddade jag upp med banan även innan vi åkte(Frukt är ju nyttigt!), medans Katta värmde upp med några varv i manegen;)

Imorgon åker vi till tävlingen vid ett, så förhoppningsvis hinner vi ner till restaurangen och äta lunch innan (den serveras klockan tolv). Ska försöka skriva när vi kommer hem om resultaten, om det inte blir alldeles för sent.

God natt på er

Dröm sött!


    

Katta laddar inför ett riktigt höjdhopp=)



Av Denise - 19 november 2009 12:39

             Det läskiga "Zebrahindret"

     Cassito. Visst påminner han lite om Morris?


Här är alltså lite bilder på stället och några av hästarna. Nu på förmiddagen har jag hoppat två hästar och markarbetat en. Vi har lunch mella tolv och två, så strax är det dax att bege sig ut i stallet igen. I eftermiddag ska vi åka till anläggningen där vi ska tävla i helgen, med start imorgon, och träna hästarna lite, så att de vänjer sig lite vid miljön. Ska försöka få Katta at ta lite bilder både idag och i helgen=)


   Conzaro,en av hästarna jag hoppade imorse. Han gick faktiskt riktigt bra!!


     



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards