Alla inlägg den 20 november 2009

Av Denise - 20 november 2009 18:55

Heej!! Nu är vi på hemmaplan igen. Jag började dagen med att rida några hästar, packa och fixa hästarna inför tävlingen. Vi hann med att äta lunch på restaurangen innan vi åkte, vilket var väldigt gott. Fråga mig inte vad de var... 

Lastbilen gick vid ett. Klassen idag var en tidshoppning och gick över ca 120 cm höga hinder. Colette var nolla även denna gång. Hon är ju bara så duktig! Tänk att för en vecka sen hade hon aldrig tävlat och nu har hon redan hunnit placera sig i en, vinna en annan och sätta tredje nollan på raken. Vi var dock inte supersnabba, tog det lite lugnt med tanke på hennes orutin. Woody var både felfri och snabb, tiden räckte till en fjärdeplats. Han var lite lagom galen på prisutdelningen=)

  

Såå duktiga pållar! Särskilt Colette<3 hehe min favvis


Vi packade in allt som om vi hade eld i baken, då det väntade kunder på hemmaplan, och jag skulle visa hästarna. Cassito och Caine visades, Jag behövde dock bara visa Cassito för dom började själva med Caine. Antar dom tyckte vi var för långsamma;) Hoppade nästan stöden ut med Cassito, som skötte sig lika bra som alltid<3

Tusen kramar


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards